Szabályzat
Bajnokság adatai:
Verseny map: pro-q3dm6
Játék időpontjai: hétfőtől - péntekig, este 19h -tól 23h-ig. De ez még változhat...
Játék mód: Cpm CA (a pályán és módon semmilyen változtatást nem hajtottunk végre.--"az a Q3 amivel jáccol a neten az megfelelő"--)
Játék helye: a dZ clan szerver. IP cime: 195.228.155.115:27961
Bajnokság kritériumai:
Demo vétele kötelező, mert az adminok kérhetik az felmerülő problémák illetve konfliktusok miatt. Amennyiben nincs hiteles demo arról az adott meccsről, úgy az admin szava dönt.
Figyelem: a szerveren a meccs ideje alatt csak a 2 csapat játékosai illetve a meccset felügyelő admin/ok tartózkodhatnak!
Késés: maximum 10 perc!! Ha 1 másodperccel is több, akkor azt a meccset a késő csapat elvesztette és az időben megjelent csapat 11 : 0-ás eredménnyel győzöztt. Késésnek számit, ha egy csapat nem jelenik meg!
Meccs halasztás: hogy a késéseket elkerüljük, ezért a meccseket el lehet halasztani egy késöbbi időpontra, DE a halasztásokat a meccs kezdése elött 1 nappal LE kell adni a liga@citromail.hu emil cimre
Csapatok: tagjainak azonos stilusú névvel kell rendelkezniük. Valamint egy csapaton belül a tagjainak rendelkezniük kell egy azonos(tartalmú, stilusú, hosszúságában is megegyező, legalább 3 szavas) binddel. ("-Igy bizonyitjátok hogy abba a csapatba tartoztok-").
-Egy játékos csak egy csapatban szerepelhet. Ha ezt valaki megszegi akkor kizárják azokat a csapatokat a versenyből, amelyekben részt vett az a bizonyos illető. Ember cserét addig lehet végre hajtani mig az a bizonyos csapat egyszer se játszott a ligában.
-Megengedett timenudge minimum -10 és maximum 1 lehet.
-Admin/ok szava szent és sérthetelen.(panaszokkal forduljatok hozzám:Encore)
-A liga meccs alatt bármilyen csalás("cheat") használata automatikus kizárást jelent.
-meccsenként minden team-nek 2 pause lehetősege van, ha pl : kifagy vmelyik játékos , vagy vmi más probléma akad játék közbe (pause-k maximum 2 percesek lehetnek)
Bajnokság menete:
Ha egy meccsen egyik csapat sem jelenik meg teljes létszámban, akkor ugy tekintünk arra a meccsre mintha 11 : 0 -ra kikaptak volna. Egyik csapt se kap pontot. "Három a kettő ellen" formácioban nem lehet lejátszani egy meccset sem.
Halasztás lehetséges a meccs kezdése elött is de csak az ellenfél csapat beleegyezésével. Ha az ellenfél nem egyezik bele akkor default wins-el ők a bele nem egyező csapat nyert.
Egy meccset 11 pontig játszák majd a játékosok, amelyik csapat eléri a 11 pontot az győzött.
A pontozás:
-a csoport mérkőzéseken 1 győzelem 1 pont.
-az egyenes kieséses rendszerben a győztes azonnal tovább jut.
Tovább jutás a selejtező körben: az a csapat jut tovább, amelyiknek a legtöbb pontja van. Azonos pontállás estén a frag arány dönt. Minnél nagyobb a különbség a nyert rész meccsek és vesztett rész meccsek annál jobb.(akinek a nagyobb akkor az jut tovább).
Selejtezők: 3 vagy 4 csapatos csoportok lesznek a nevezett csapatokból és két csapat jut tovább az elődöntőkbe.("azért 3 vagy 4 csapatos csoportok mert igy mindenki legalább kétszer játszik.")
Elődöntő: a tovább jutottak egyenes kieséses rendszerben harcolnak tovább a bajnoki címért, míg el nem érnek a döntőbe.
Döntő: ahol a két legügyesebb csapat játszik egymással a bajnoki címért.
Ewf szabályzata (most a mienk is)
elírásokért bocsi, mivel az 2v2 verseny volt...
A meccsek pontos kiírásai juni 22.-e után vmiko..
|